ویسمن آداک تجارت
 تلفن : ۴۴۸۱۹۸۲۷-۰۲۱   |   En


تامین کالا و تجهیزات

شرکت ویسمن آداک به عنوان یکی از برترین شرکت های حوزه ی تامین و توزیع کالاها و تجهیزات صنایع سنگینی چون نفت و گاز، قدم در عرصه فعالیت گذاشته است.
دلیل فعالیت این شرکت در حوزه ی تامین کالاها و تجهیزات، اعتقاد راسخ به این مقوله است که در اختیار داشتن و به کارگیری بهترین و به روزترین تجهیزات در حوزه ی فعالیت های سنگین بسیار راهگشاخواهد بود.
از این بین، توجه به فعالیت های حوزه ی نفت و گاز به عنوان صنعت اصلی کشور، از رسالات این شرکت در راه ادای دین به سرزمین مادری قرار گرفته است.
اما نکته ای که ویسمن را از دیگر رقبای خود در این حوزه متمایز می کند، سرعت در خدمات، ثبت پیگیری و تامین نیازهای کارفرما، دقت در انتخاب بهترین، به روزترین و کارآمدترین تجهیزات با توجه به نیاز مشتری و نهایتا صحت در تحویل تجهیزات مطابق با پرامترهای از پیش تعیین شده می باشد.
ویسمن فعالیت های خود را با رمز خدمت به صنایع داخلی کشور آغاز کرد. چشم اندازی که امروز باعث شده حوزه فعالیت ویسمن از نفت و گاز فراتر رفته و حوزه های راه سازی، صنایع معدنی و دیگر حوزه های سنگین را نیز شامل شود.
تجربه چندین ساله ی کار با شرکت های بزرگ ملی و نیازسنجی پروژه های عظیم، باعث شده سبد محصولات ویسمن گستره ی زیادی را در اختیار مشتریان قرار دهد. سبد محصولاتی که از کوچکترین و دقیق ترین محصولات چون مانومتر ها تا بزرگترین و پیچیده ترین محصولات همچون تجهیزات off shore را شامل می شود.